• 01-02-2013, 01:11:57
    #10
    pm alabilirmiyim
  • 01-02-2013, 01:24:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    PM lütfen..
  • 01-02-2013, 08:53:08
    #12
    pm lere cevap verildi
  • 01-02-2013, 09:47:02
    #13
    demo zorunlu diye biliyorum ? açıklama yaparsanız sevinirim.iyi çalışmalar..
  • 01-02-2013, 10:04:23
    #14
    yapmıs oldugum fırmanın reklamları var logoları kaldırmadım reklam olmasın dıye koymadım ama zorunlu ıse temızler koyarım sorun yok

    aristosokrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo zorunlu diye biliyorum ? açıklama yaparsanız sevinirim.iyi çalışmalar..
  • 01-02-2013, 10:42:58
    #15
    bende doma adresi öğrenebilirmiyim acaba
  • 01-02-2013, 10:54:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    demo lütfen
  • 01-02-2013, 13:35:30
    #17
    pm alayım
  • 01-02-2013, 16:12:41
    #18
    pm lere donus yapıldı