yapmıs oldugum fırmanın reklamları var logoları kaldırmadım reklam olmasın dıye koymadım ama zorunlu ıse temızler koyarım sorun yok

aristosokrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo zorunlu diye biliyorum ? açıklama yaparsanız sevinirim.iyi çalışmalar..