Merhaba arkadaşlar,
2 adet facebook videoları oynatan ve indirem sitem var ve bunlar için kullanacağım sorunsuz çalışan player lazım.
playerdan part sistemidir hd vs gibi isteklerim yok basit bir player olsun videoları çalıştırsın bana yeterli.
burada açılan bazı player satışlarına denk geldim domain lisan başı adamlar 100-200tl civarı fiyatlar çekmiş ama player için kesinlikle o kadar paraları harcamam şimdilik idare ediyorum aslında ama bazı gizli videolar vs açılmıyor dolayısıyla uygun teklifler gelirse değerlendirilecektir.
herkese iyi çalışmalar.
PHP Facebook video oynatıcı alınacaktır
6
●591
- 16-01-2013, 00:47:49php ile video olayını nasıl çözebilirim ? bunu yapan birileri varmı yada sizin yaptığını bildiğiniz önerebileceğiniz birileri ?inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2013, 00:48:08Üyeliği durdurulduMerhaba,
200 den fazla referansım bulunuyor. alexa top 1.000 de 50 adet site bulunuyor yazılımımı kullanan. fiyatı 250 TL'dir. Alexa top 100 de ortalama 10 adet site bulunuyor. 5 gün önce çıkan problemde 720p videolar(Hd) oynatamıyor yazılımınız büyük ihtimalle. ama daha düşüklerinde facebook playerı değişmediği için oynamaya devam ediyor. 1 yıl boyunca teknik hizmet ücretsizdir. Sonrasında olacak değişiklik için ekstradan 100 tl alıyorum. Eğer ciddi bir siteniz varsa adresiniz bellidir. Ama konuda belirttiğinizi dikkate alıyorum son çare için size öneriyorum. - 17-01-2013, 00:43:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba inforesim.inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum sizin scriptte sorun var mı ama sitelerde genel bir sorun var; Facebook kaynaklı.
Geçen sene benzer bir sorun olmuştu.
Herkes zaten benzer bir yol kullanıyor.
Mesela bende bir player.php dosyası ile çalışıyor, sizin bahsettiğiniz şekilde.
http://siteismi.com/images/player.swf?file=http://siteismi.com/player5.php?link=http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-prn1/v/741389/480/4480519205841_20775.mp4
Sanırım player5.php dosyasında bazı değişikliklerin yapılması gerekiyor.
Bu sorunu onarabilir misiniz, fiyatı ne olur ?
- 17-01-2013, 01:19:45Facebook kod yapısında ufak değişiklikler yaptığı için patlama oldu, Ben sorun çıktıkdan 1 saat sonra gerekli güncellemeyi atmıştım.MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle