• 26-11-2012, 15:07:05
    Üyeliği durduruldu
    Erzurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imlet.net ve kral.im bu bota yakışıyor mu sizce ?
    Hocam bende ne yapacağımı şaşırdım, bazı mesajlar geliyor, neden bu kadar az imlemenin kalitelisi olmaz diyor, bazılarıda pr0ları silin diyor.
    Bu nedenle sistemi esnek yaptık, istediğiniz siteleri seçebilir, istemediklerinizi eleyebilirsiniz.

    Ayrıca bu iki site kullanıcılar tarafından gönderilen siteler, ben kafama göre eklemedim, bildirme kısmında bunlar gelmiş.İsterseniz size gelen tüm listeyi atayım...

    (Bana sorarsanız yakışmıyor ama, benim kaliteli olma kriterlerim pr ve alexa ile belirleniyor, ama doğru düzgün site bildirilmemiş ki, 2-3 tane var kaliteli onlara da botu uyarlamakla uğraşıyorum.)

    İyi çalışmalar
  • 26-11-2012, 15:09:38
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende ne yapacağımı şaşırdım, bazı mesajlar geliyor, neden bu kadar az imlemenin kalitelisi olmaz diyor, bazılarıda pr0ları silin diyor.
    Bu nedenle sistemi esnek yaptık, istediğiniz siteleri seçebilir, istemediklerinizi eleyebilirsiniz.

    Ayrıca bu iki site kullanıcılar tarafından gönderilen siteler, ben kafama göre eklemedim, bildirme kısmında bunlar gelmiş.İsterseniz size gelen tüm listeyi atayım...

    (Bana sorarsanız yakışmıyor ama, benim kaliteli olma kriterlerim pr ve alexa ile belirleniyor, ama doğru düzgün site bildirilmemiş ki, 2-3 tane var kaliteli onlara da botu uyarlamakla uğraşıyorum.)

    İyi çalışmalar
    Ben piyasanın 5-6 kaliteli sitesini gönderdim ama bence bunlar ne içerik olarak nede değerler olarak yakışmıyor.
  • 26-11-2012, 15:15:20
    Üyeliği durduruldu
    Erzurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben piyasanın 5-6 kaliteli sitesini gönderdim ama bence bunlar ne içerik olarak nede değerler olarak yakışmıyor.
    Sırayla ekliyorum hocam, gönderdiğiniz sitelerde çok karmaşık captcha vs yoksa tabiiki eklenir, bu botu bende kullanıyorum sonuçta kaliteli sitelere bende imleme yapmak isterim.

    Ama sonuçta fazladan servis, isteyen imler istemeyen imlemez.Zarar verdiğini düşünmüyorum?
  • 26-11-2012, 15:15:49
    Bence de herkes istediğini seçip yollasın. İsteyen yollar istemeyen yollaz. Başarılı sistem hocam. Vallahi helal olsun.
  • 26-11-2012, 15:18:53
    Demo var ise denemek isterim.
  • 26-11-2012, 15:26:31
    sistem son derece güzel çalışıyor , bir önerim daha olacak imleme gönderilecek siteleri seçtiğimiz zaman bunu kaydetmeli her seferinde istemediğimiz imleme sitelerini tikini kaldırmak zorunda kalıyoruz , iyi çalışmalar.
  • 26-11-2012, 18:51:24
    Üyeliği durduruldu
    FaTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem son derece güzel çalışıyor , bir önerim daha olacak imleme gönderilecek siteleri seçtiğimiz zaman bunu kaydetmeli her seferinde istemediğimiz imleme sitelerini tikini kaldırmak zorunda kalıyoruz , iyi çalışmalar.
    Bununla ilgili akşama bir çerez çalışması yaparım...

    Satış devam ediyor...
  • 26-11-2012, 18:59:14
    Üyeliği durduruldu
    1 adet bot alınmıştır bot düzgün çalışmaktadır. 5 botta çalışmadı sanırım o da site yoğunluğundan kaynaklanıyor
  • 26-11-2012, 19:34:40
    Üyeliği durduruldu
    bedavaoyuntr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet bot alınmıştır bot düzgün çalışmaktadır. 5 botta çalışmadı sanırım o da site yoğunluğundan kaynaklanıyor
    Yeni eklenen 4 site için halen çalışmalarımızı sürdürüyoruz, zaten 14 bot var.E-posta adresinizi özel mesajla gönderirseniz yinede bir kontrol edeyim garanti olsun.

    Hayırlı olsun, iyi çalışmalar