• 26-11-2012, 19:43:28
    detaylı pm alabilir miyim demo varsa birde
  • 26-11-2012, 20:30:29
    demo alabilirimiyim.
  • 26-11-2012, 23:33:01
    Üyeliği durduruldu
    Gerekli mesajlar gönderildi.
  • 27-11-2012, 22:15:36
    1 adet alındı. teşekkür ediyorum çok güzel sistem
  • 27-11-2012, 23:19:38
    Kayıtta sıkıntı yaşadım.Ödemeyi yaptım ama lisansı alamadım :=)
  • 27-11-2012, 23:23:10
    Hocam demo varsa alayım tüm sitelerimde kullanabilirmiyim
    illa wordpress mi olması gerek yoksa vbulletin dahil tüm sistemlerde kullanılabilirmi
  • 28-11-2012, 00:32:46
    Sıkıntıyı aştık. İlk izlenimim böyle bile gitse 10 numara sistem. 1-2 sitede sorun var onun haricinde süper.

    Etkisi konusunda da şöyle söyleyeyim ben bu işlemleri manuel olarak yapıyordum ve gayet güzel dönüşler almıştım. Otomatik olması süper oldu
  • 28-11-2012, 12:56:14
    Üyeliği durduruldu
    Gerekli mesajlar gönderildi, alanlara hayırlı olsun...
  • 28-11-2012, 14:08:57
    Hocam misli yada garanti hesabınız varmı pm atarmısınız mail adresinizle birlikte