imlet.net ve kral.im bu bota yakışıyor mu sizce ?
Hocam bende ne yapacağımı şaşırdım, bazı mesajlar geliyor, neden bu kadar az imlemenin kalitelisi olmaz diyor, bazılarıda pr0ları silin diyor.
Bu nedenle sistemi esnek yaptık, istediğiniz siteleri seçebilir, istemediklerinizi eleyebilirsiniz.
Ayrıca bu iki site kullanıcılar tarafından gönderilen siteler, ben kafama göre eklemedim, bildirme kısmında bunlar gelmiş.İsterseniz size gelen tüm listeyi atayım...
(Bana sorarsanız yakışmıyor ama, benim kaliteli olma kriterlerim pr ve alexa ile belirleniyor, ama doğru düzgün site bildirilmemiş ki, 2-3 tane var kaliteli onlara da botu uyarlamakla uğraşıyorum.)
İyi çalışmalar