Mükemmel İmleme Botu (Süresiz - 14.99 Dolar)
655
●43.559
- 16-11-2012, 19:20:14aynısından bende isterim lütfenArshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2012, 19:21:50Üyeliği durdurulduNe yazık ki şu an için hayır, ileride ne olacağını kestiremiyorum.Scripti kendi hostunuza kurmanız için öncelikle hostunuzun çok kuvvetli olması gerekiyor, biz scripti dağıtmaya başladığımızda bazı kullanıcılar bu ne kardeşim çalışmıyor diye bize bildirimde bulunacaklar yine biz hatalı olacağız.Bu nedenle, bunu yapabilmek için sistemi en başta çok iyi bir optimizasyon ile kodlamamız gerekiyor.saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an gayet iyi, kullananlarda memnunlar, iyi geri dönüşler alıyoruz, sorun yaşayan veya atış yapamayan varsa özel mesaj atsın derhal paralarını geri iade edeyim.Sanırım daha ötesi yoktur.
Teşekkürler. - 16-11-2012, 19:40:23Hocam bende düşünüyorum ancak, detaylı bilgi vermemişsiniz hiç. Demo istemeniz de saçma demişsiniz, birçok arkadaşta demo istemiş. Şimdi 10$ verdiğimiz zaman kısıtlama, şu kadar link şu bu gibi bir kısıtlama var mı? Ayrıca, hangi sitelere veya toplam kaç siteye imleme yapabiliyor bu bot? Binlerce sitemiz var, biz dahil edebiliyor muyuz? 1 site için min. 10 sayfa imleme yaptıran insanlarız. Yüzlerce paravan sitemiz var. Çalışmadan önce sorayım dedim.
- 16-11-2012, 19:48:43Üyeliği durduruldu- Şu an için 10 kaliteli siteye imleme yapabiliyor.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Binlerce siteniz varsa olabilir, sistem zorlanmadığı sürece kullanabilirsiniz.
- Herhangi bir link kısıtlaması yok.
- Demo istemek saçma çünkü, zaten çalışıyor ve imleme yapıyor, bir site template vs satsam tamamda, yaptığı şey belli.
- Atış yapmazsa sorun yaşarsanız paranızı geri iade ediyorum.
- Bir çok arkadaş demo istedi, demo vermediğim için almadılar, bir çok arkadaşta güvenip aldılar şu an kullanıyorlar, problem içeren geri dönüş henüz almadım.
Herkes memnun kimseyi zorlamıyorum, alan alır, almayan yoluna devam eder.Alan arkadaşlara her türlü desteği de sağlıyorum.Aksini iddaa eden varsa konu üzerinden yazabilirler.
İyi çalışmalar