Scripti kendi hostlarımıza kurma olsaydı gerçekten güzel olurdu. İlerde böyle bir düşünceniz var mı?
Ne yazık ki şu an için hayır, ileride ne olacağını kestiremiyorum.Scripti kendi hostunuza kurmanız için öncelikle hostunuzun çok kuvvetli olması gerekiyor, biz scripti dağıtmaya başladığımızda bazı kullanıcılar bu ne kardeşim çalışmıyor diye bize bildirimde bulunacaklar yine biz hatalı olacağız.Bu nedenle, bunu yapabilmek için sistemi en başta çok iyi bir optimizasyon ile kodlamamız gerekiyor.
Şu an gayet iyi, kullananlarda memnunlar, iyi geri dönüşler alıyoruz, sorun yaşayan veya atış yapamayan varsa özel mesaj atsın derhal paralarını geri iade edeyim.Sanırım daha ötesi yoktur.
Teşekkürler.