• 31-12-2012, 14:26:15
    Üyeliği durduruldu
    Alanlara hayırlı olsun...

    massetza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Arkadaş çok iyi düşünmüş, güzel de işliyor. Tebrik ederim kendisini.

    Bir kaç eksiklik gördüm bunları paylaşmak istiyorum,

    - Botun sayısı artarsa iyi olur aslında. Hangi sitelere gönderebileceğimizi biz seçebiliriz.
    - Gönderilen imlemeler ya kategorisiz ya da rasgele sitemizle alakasız kategorilere yolluyor. Bunu seçebilirsek daha hoş olur.
    - Şu an için Tumblr vs sitelerinde sorun var bunlar da düzeltilirse tadından yenmez.


    Sevgiler,
    Bu özellik talepleriniz sistemin gerçekten ihtiyacı olan birimler, bu belirlemeleriniz için teşekkür ediyorum.Çalışmalarımız sürdürüyoruz, sürekli konu üzerinden bu tarz mesajlar yazdığımı farkındayım fakat şu notu belirtmek isterim.Tüm bu yenilikler yeni arayüzümüz ile birlikte gelecektir.Tüm sistemler ve verileriniz eş zamanlı olarak yeni arayüze aktarılacaktır.Haliyle en baştan beri talep ettiğiniz tüm özellikler yeni arayüz altında kolay ve anlaşılır hale getirilmiş olacak.Şu anki sistemin alt yapısının kötü olduğunu düşündüğümüz için yeni arayüz üzerinde çalışıyoruz.
  • 31-12-2012, 18:23:04
    Hesabına giremeyen var mı? benim ve arkadaşımın hesabındada

    Böyle bir kullanıcı yok!

    Tekrar deneyin →

    bu hatayı veriyor.
  • 31-12-2012, 19:00:18
    Ben giriyorum sıkıntı yok...

    bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabına giremeyen var mı? benim ve arkadaşımın hesabındada

    Böyle bir kullanıcı yok!

    Tekrar deneyin →

    bu hatayı veriyor.
  • 31-12-2012, 19:08:10
    Üyeliği durduruldu
    bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabına giremeyen var mı? benim ve arkadaşımın hesabındada

    Böyle bir kullanıcı yok!

    Tekrar deneyin →

    bu hatayı veriyor.
    Seçtiğiniz şifre ile alakalı olabilir, bir mesaj gönderdim.Yanıtlarsanız sorun düzelmiş olacaktır.
    Şu an hesaplara girmekle ilgili bir problem söz konusu değil.
  • 02-01-2013, 10:57:05
    Bu bir program mı yoksa eklenti mi? konunuzda bununla ilgili bir yazı göremedim ekran görüntüsüde olmadığı için soruyorum, eklenti ise yalnızca kurulduğu sitenin konularını mı imleyebiliyor.
  • 02-01-2013, 11:31:07
    Üyeliği durduruldu
    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bir program mı yoksa eklenti mi? konunuzda bununla ilgili bir yazı göremedim ekran görüntüsüde olmadığı için soruyorum, eklenti ise yalnızca kurulduğu sitenin konularını mı imleyebiliyor.
    Bu bir program, internet arayüzünden çalışıyor.Bu nedenle sadece kurulduğu değil elinizde olan tüm siteleri imleyebiliyorsunuz.
  • 02-01-2013, 22:54:11
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hesabıma giriş yaptım, başka kullanıcının yüzlerce linki çıkıyor bande. Sanırım bir hata var!
    edit aftrı 2 minits; sorun kendi kendine düzeldi.
  • 03-01-2013, 01:55:15
    takipteyim
  • 04-01-2013, 18:03:02
    çok ilgili bir satıcı teşekkürler.