Alanlara hayırlı olsun...
Merhabalar,
Arkadaş çok iyi düşünmüş, güzel de işliyor. Tebrik ederim kendisini.
Bir kaç eksiklik gördüm bunları paylaşmak istiyorum,
- Botun sayısı artarsa iyi olur aslında. Hangi sitelere gönderebileceğimizi biz seçebiliriz.
- Gönderilen imlemeler ya kategorisiz ya da rasgele sitemizle alakasız kategorilere yolluyor. Bunu seçebilirsek daha hoş olur.
- Şu an için Tumblr vs sitelerinde sorun var bunlar da düzeltilirse tadından yenmez.
Sevgiler,
Bu özellik talepleriniz sistemin gerçekten ihtiyacı olan birimler, bu belirlemeleriniz için teşekkür ediyorum.Çalışmalarımız sürdürüyoruz, sürekli konu üzerinden bu tarz mesajlar yazdığımı farkındayım fakat şu notu belirtmek isterim.Tüm bu yenilikler yeni arayüzümüz ile birlikte gelecektir.Tüm sistemler ve verileriniz eş zamanlı olarak yeni arayüze aktarılacaktır.Haliyle en baştan beri talep ettiğiniz tüm özellikler yeni arayüz altında kolay ve anlaşılır hale getirilmiş olacak.Şu anki sistemin alt yapısının kötü olduğunu düşündüğümüz için yeni arayüz üzerinde çalışıyoruz.