• 15-01-2011, 11:30:32
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Harika bir şey olmuş..
    kapsamlı ve prof..
  • 15-01-2011, 11:39:35
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öncelikle çalışma çok iyi tebrik ederim.

    ancak site biraz ağır geldi bana ? Bu sunucudan kaynaklanan bir sorunmudur?
  • 15-01-2011, 12:29:49
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emrahdemirag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle çalışma çok iyi tebrik ederim.

    ancak site biraz ağır geldi bana ? Bu sunucudan kaynaklanan bir sorunmudur?
    Evet Sunucudan kaynaklı Normalde Olmaması gerekırdı ama sanırım saldırı var.

    KIRGIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bir şey olmuş..
    kapsamlı ve prof..
    Teşekkur ederim. yorumunuz için

    Megaturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script gerçekten çok güzel olmuş almayı düşünüyorum yalnız. bi kaç gördüğüm eksiği belirtmek isterim..

    Yazar detay sayfasının haber detay sayfası gibi olması gerekirdi.
    Manşet yanındaki sponsor bağlantı çok geniş manşetin boyutunuda kısaltmış sponsor bağlantı kaldırılıp manşet uzatılabilir.

    Ana sayfadaki Son üyeler bloğunda Resmi olmayan üye ff de alta kayıyor.

    Sinema detayında Resim yazıların üstüne çıkıyor yazılar okunmuyor ( firefox ta. )

    Soldaki menülerin isteğe göre panelden resim ve linklerinin değiştirilmesi daha uygun olabilir( bu özellik varmı bilmiyorum. )

    Köşe yazarları bölümünde Oklar yerine alt alta yazarlar olabilir. Bizim türk halkımız biraz üşengeçtir. o okları bile eminim ki göremeyecektir.

    Üyelerin üstüne tıklandığında üye resmide firefox da siz cubuğu aşağı çektikce resimde sizle beraber geliyor.

    Anket ortada anlamsız duruor uzun seçenekli anketlerde sitenin düzeni bozulacaktır.
    Sola alınması daha makbul gibi gözüküor.

    Şimdilik bu kadar önerilerimi daha sonra belirtirim.

    Şunuda belirtmek gerekirse. bence script gerçekten çok hoş olmuş. ellerinize sağlık.
    Bır Kısımı Icın Ilgılenecegım Ama Dıger Isteklerınız Sızın Dusunce Yapınız ıle ılgılıdır. Sonucta Sıstem kampanya dahılınde satılmaktadır. herkese esıt sekılde ne kurduysak onu kurmamız gerekır..
    ff için İşlemler yapılmaktadır.
  • 15-01-2011, 15:06:33
    #49
    Arkadaslar Demo yu Kaldırdım.
    SALDIRIDAN DOLAYI Firma ıle Papaz Oldum Ayip ya.
    Demo isteyen Pm Atsin.
  • 15-01-2011, 15:08:05
    #50
    Mremre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşşekür eDerim begenınıze

    Kalan Kontenjan 4:
    1. Msn Uzerinden ( MANISA ) Kurulumu Tamamlanmıştır. Hayırlı Olsun
    2. Ofbenet ( SİVAS ) Kurulum Tamamlanmıstır. Hayırlı Olsun
    3. kalismeras61 ( İstanbul - Esenler ) Kurulum Kurulum Tamamlanmıştır. Hayırlı Olsun
    4. uzmantakim ( İstanbul Sultangazi) Ödemesı Alınmıstır - Kurulum Tamamlanmıstır Hayırlı Olsun
    5. Bardas ( KARAMAN ) Kurulum İşlemi Yapılmaktadır.
    6. marquis07 ( Antalya ) Kontenjandan yer Ayırmıstır
    7. ProjeWeb ( İnegöl ) Kontenjandan yer Ayırtmıstır.
    8. karaca_03 ( Afyonkarahisar - Sandıklı ) Bir Adet Kontenjandan Yer Ayırtmıstır.
    9. bilggen ( ) Kontenjandan Yer Ayırtmıstır.
    10. TAM ( ) Bir Adet Kontenjandan Yer Ayırtmıstır.
    11. hadibe ( Uşak ) Kontenjandan yer Ayırmıstır.
    evet pazartesi alıyorum.. üstad demo yu pm ile göndersene bir kaç ayarlarına bakıcam
  • 15-01-2011, 16:03:28
    #51
    Mremre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar Demo yu Kaldırdım.
    SALDIRIDAN DOLAYI Firma ıle Papaz Oldum Ayip ya.
    Demo isteyen Pm Atsin.
    emre bey maşalahınız var siteyede saldırı aldınız ya ..
  • 15-01-2011, 16:04:55
    #52
    pm alabilirmiyim
  • 15-01-2011, 16:05:29
    #53
    Üyeliği durduruldu
    demo alabilirmiyim hocam
  • 15-01-2011, 16:06:33
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üstad dün baktığımda birde sanki firefoxta türkçe karakter hatası vardı gibi geldi. tırnak işaretlerinde falar değişik bi işaret çıkıyordu.