• 02-08-2012, 18:47:04
    abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon Konu 2011 miş ))))))))))))
    Sizin hataniz degil, veri kaybi olmus db de 1 yil geriye gitik r10 olarak
  • 12-08-2012, 23:44:24
    PM ile istememe rağmen Demo linki ısrarla verilmediğinden almaktan vazgeçtim.
  • 13-08-2012, 12:45:53
    taytaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM ile istememe rağmen Demo linki ısrarla verilmediğinden almaktan vazgeçtim.
    1 yıl önceki konu hocam.
  • 13-08-2012, 12:58:20
    2011 olmasına rağmen merak ettim alan kuran veya elinde demo olan varmı)
  • 13-08-2012, 13:24:51
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu hortlatmışsınız.