• 19-07-2010, 01:52:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2 Kişiye Satıldı R10 ' Da çoluk Çocuk sayısı biraz fazla bazı veledler yüzünden satış durduruldu...
  • 19-07-2010, 01:56:19
    #2
    yönetim paneli demosu varmı ? Ayrıca nasıl sql kullanmıyor ? Sql kullanmıyorsa bu nasıl bir script
  • 19-07-2010, 04:55:34
    #3
    Aktifbilişim'in yaptığı hazır temalardan biri değil mi o ? Ayrıca sql kullanmadan nasıl script oluyor ?

    http://www.aktiftema.com/index.php?p=whmcs-tema-no-5
  • 19-07-2010, 15:11:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönetim paneli demosu varmı ? Ayrıca nasıl sql kullanmıyor ? Sql kullanmıyorsa bu nasıl bir script
    (Kastımız , Yani Herhangi Bir Dosyayı Açıpta Veritabanı Bilgilerinizi Yazmaya Gerek Yok.)

    BeyzDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktifbilişim'in yaptığı hazır temalardan biri değil mi o ? Ayrıca sql kullanmadan nasıl script oluyor ?

    http://www.aktiftema.com/index.php?p=whmcs-tema-no-5
    1-Ordan Alıpta Buraya Koymadım
    2-79 TL Sizce Pahalı Bir Fiyat Değilmi ?
  • 19-07-2010, 15:28:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    asdadasdadadasddasad tasarımı çalmış html olarak satışa sunuyor awerwcrerewvtaertyerayrypokaktetoewvokatovpktew

    iyi güldüm. hırsız!
  • 19-07-2010, 15:38:30
    #6
    1. HTML siteyi script diye kakalamaya çalışıyorsun.
    2.Temayı hem çalıyorsun hemde burda utanmadan satıyorsun.
    3.Pes vallahi şu okullar açılsada biraz temizlense şurası.
  • 19-07-2010, 15:40:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. HTML siteyi script diye kakalamaya çalışıyorsun.
    2.Temayı hem çalıyorsun hemde burda utanmadan satıyorsun.
    3.Pes vallahi şu okullar açılsada biraz temizlense şurası.
    1-script html değildir.
    2-çoluk çocuk gerçekten burada biraz fazla ve bunlardan birincisi ''AdanaDemirspor'' adlı üyedir.
    3-Çalıntı değildir Tarafımdan Lisanslıdır Lisans kodları olmadan script çalışmaz...
  • 19-07-2010, 15:42:01
    #8
    çalıntı script konu kapansın lüfen.
  • 19-07-2010, 15:43:27
    #9
    LeqalaRt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-script html değildir.
    2-çoluk çocuk gerçekten burada biraz fazla ve bunlardan birincisi ''AdanaDemirspor'' adlı üyedir.
    3-Çalıntı değildir Tarafımdan Lisanslıdır Lisans kodları olmadan script çalışmaz...
    1.Html değildir diyorsun script diyorsun nasıl veritabanı olmadan bunu scripte dönüştürebiliyorsun ? Veritabanı bilgileri nasıl yazmıyoruz bu nasıl bir çelişkidir?
    3.Lisanslıdır diyorsun aktifbilişimden bu temayı aldığının dekontunu koy bakalım konuya nasıl senin üzerine lisanslı oluyor ?