1. HTML siteyi script diye kakalamaya çalışıyorsun.
2.Temayı hem çalıyorsun hemde burda utanmadan satıyorsun.
3.Pes vallahi şu okullar açılsada biraz temizlense şurası.
1-script html değildir.
2-çoluk çocuk gerçekten burada biraz fazla ve bunlardan birincisi ''AdanaDemirspor'' adlı üyedir.
3-Çalıntı değildir Tarafımdan Lisanslıdır Lisans kodları olmadan script çalışmaz...