• 13-05-2010, 18:57:19
    #10
    Demoya baktım, mükemmelmiş..
  • 13-05-2010, 20:59:28
    #11
    satış iptal

    konu kilit
  • 14-05-2010, 00:18:34
    #12
    Bayılıyorum bu r10'un sistemine bir olumsuz eleştiri yap anında eksi repler geliyor
  • 14-05-2010, 12:59:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    TuRuNcu_uA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayılıyorum bu r10'un sistemine bir olumsuz eleştiri yap anında eksi repler geliyor
    haklısın kardeşim eleştiri kaldıramıyor kimse.