TuRuNcu_uA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayılıyorum bu r10'un sistemine bir olumsuz eleştiri yap anında eksi repler geliyor
haklısın kardeşim eleştiri kaldıramıyor kimse.