SisT3M Oyun Scripti 2Al 1Öde Kampanyası + 1Adet Hediye Script Kazanma Şansı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
SisT3M Oyun Scripti 2Al 1Öde Kampanyası + 1Adet Hediye Script Kazanma Şansı
24
●
1.933
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
SisT3M Oyun Scripti 2Al 1Öde Kampanyası + 1Adet Hediye Script Kazanma Şansı
1
2
3
02-04-2010, 19:36:33
#10
MrSySt3ms
webalem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam ie ile oyunları açınca sağ kısım aşağıya doğru kayıyor
dediğinizi gibi kontrol ettim fakat herhangibi bir sorunla karşılaşmadım :S
http://pic1.resimupload.com/r1/resim_500258985.png
02-04-2010, 19:40:38
#11
webalem
Üyeliği durduruldu
benim ie 6 sürümü ondan olabilirmi acaba
02-04-2010, 19:41:53
#12
MrSySt3ms
webalem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim ie 6 sürümü ondan olabilirmi acaba
keslinlikle ondan hocam ie6 kullanan kaldımı yahu
02-04-2010, 19:52:54
#13
webalem
Üyeliği durduruldu
MrSySt3ms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
keslinlikle ondan hocam ie6 kullanan kaldımı yahu
doğrudur hocam
scripte yeni botlar ekleyecekmisiniz peki
02-04-2010, 20:37:24
#14
berkuras
Edit : Gerek kalmadı .
02-04-2010, 20:37:37
#15
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Panel Bilgileri pm alabilir miyim?
02-04-2010, 20:38:05
#16
webalem
Üyeliği durduruldu
15.mesaj
02-04-2010, 20:41:20
#17
Mehmet61
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam kurulum size mi ait?
02-04-2010, 21:02:46
#18
MrSySt3ms
Mehmet61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam kurulum size mi ait?
evet kurulum bana ait hocam.
15.mesaj KheizLech'a ait iletişim kurması bekleniyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler