• 02-04-2010, 19:36:33
    #10
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ie ile oyunları açınca sağ kısım aşağıya doğru kayıyor
    dediğinizi gibi kontrol ettim fakat herhangibi bir sorunla karşılaşmadım :S

    http://pic1.resimupload.com/r1/resim_500258985.png
  • 02-04-2010, 19:40:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    benim ie 6 sürümü ondan olabilirmi acaba
  • 02-04-2010, 19:41:53
    #12
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim ie 6 sürümü ondan olabilirmi acaba
    keslinlikle ondan hocam ie6 kullanan kaldımı yahu
  • 02-04-2010, 19:52:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MrSySt3ms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keslinlikle ondan hocam ie6 kullanan kaldımı yahu
    doğrudur hocam scripte yeni botlar ekleyecekmisiniz peki
  • 02-04-2010, 20:37:24
    #14
    Edit : Gerek kalmadı .
  • 02-04-2010, 20:37:37
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Panel Bilgileri pm alabilir miyim?
  • 02-04-2010, 20:38:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    15.mesaj
  • 02-04-2010, 20:41:20
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam kurulum size mi ait?
  • 02-04-2010, 21:02:46
    #18
    Mehmet61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kurulum size mi ait?
    evet kurulum bana ait hocam.

    15.mesaj KheizLech'a ait iletişim kurması bekleniyor.