Konu
SisT3M Oyun Scripti 2Al 1Öde Kampanyası + 1Adet Hediye Script Kazanma Şansı
02-04-2010, 19:41:53
#12
MrSySt3ms
webalem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim ie 6 sürümü ondan olabilirmi acaba
keslinlikle ondan hocam ie6 kullanan kaldımı yahu