İhtiyaçtan dolayı satıyordum, ve ihtiyacım olan parayı buldum..
!! Satış İptal !!
Konuya ilgi gösteren arkadaşlara tekrar teşekkür ederim..
DLE Gözbebeği temam Satılıktır. Acil İhtiyactan.
14
●1.178
- 18-02-2010, 20:51:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ekLedim seni mSnden göRüşeLim
- 18-02-2010, 21:28:22Bilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler abi.. Sen biliyorsun ne kadar uğraştığımı.
KurtCobain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüşelim.
KOnu Günceldir.. - 19-02-2010, 11:08:46KeMaL22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o kadar emek var geçirilen zaman var. Bu fiyatıda artık hoş görün. Hayırlı günler.. Ama illa alacam dersen yaparız bişeyle. - 19-02-2010, 15:55:05hayırlı satışlar gerçekten güzel tema olmuşuLaindeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az fiyata bile satıyorsunuz.
- 19-02-2010, 16:41:05teşekkürler,rsmx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten ihtiyaçtan dolayı satıyordum ama pek talep görmedi..
o kadar uğraşmıştım halbuki

Sadece Tema ve Db..
az fiyata bile satıyorsunuz.