Hayırlı satışlar.
DLE Gözbebeği temam Satılıktır. Acil İhtiyactan.
14
●1.178
- 20-02-2010, 10:06:46uLaindeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRus teması olduğunu konuda belirtmiştim, neden bunu birdaha gündeme getirdin anlamadım gerçekten..Gelen yorumlarda editleme için teşekkür edilmiş. Yinede yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. Kendi yazdığım bir tema olduğunu iddaa etmedim ki ben, sadece editleme için (online müzik olsun diğerleri olsun) çok emek harcadım. Bu yüzden satıyordum. Zaten orjinal temasını biliyorsanız aradaki farklarıda görebilirdiniz..pinokyotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yinede yorumun için saol..
!! Satış İptal !! - 20-02-2010, 16:31:39Ne alakası var ? Orjinaliyle alakası yok o temanın, çok bilmişlik taslamasanız olmaz. O temanın rusça halini bul dile benden ne dilersen.pinokyotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle