• 18-01-2010, 18:18:18
    #37
    pm attım,görüşelim.
  • 18-01-2010, 18:46:06
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tek sitedemi kullanabiliyoruz? pm atarmısın
  • 18-01-2010, 20:27:40
    #39
    Webzirve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek sitedemi kullanabiliyoruz? pm atarmısın
    Pm gönderildi.
    Domain başına lisanslıdır. Ayrıdan her domain +50 TLdir.
    Satış devam ediyor.
  • 18-01-2010, 22:20:13
    #40
    1 adet lisans alınmıştır.
  • 18-01-2010, 23:12:09
    #41
    Satış devam ediyor arkadaşlar.
    Bot ile oyun eklerken botun görüntüsü;
    http://prntscr.com/2ckz
    http://prntscr.com/2cl3
  • 19-01-2010, 21:58:00
    #42
    hocam msn e ekledim ne zmana online olursun
  • 21-01-2010, 22:14:33
    #43
    Fatihden scripti aldım ama kuaranadım kendiside 2 gündür online olmuyor.Kurulumda yardım edebilecek biri var mı?
  • 22-01-2010, 18:28:42
    #44
    sansserife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatihden scripti aldım ama kuaranadım kendiside 2 gündür online olmuyor.Kurulumda yardım edebilecek biri var mı?
    usta evde internet kesilmis. suanda telden yaziyorum en gec pzt acilir internet. K.Bakmayin. Girince ulasacagm size.
  • 23-01-2010, 13:58:28
    #45
    Bir kaç gündür online olmamadım k. bakmayın arkadaşlar.
    Satış devam etmektedir.