• 24-01-2010, 02:57:41
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kurma noktasında yardımcı olursanız bende bu scipti almak isterim.
  • 24-01-2010, 23:56:37
    #47
    akorucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurma noktasında yardımcı olursanız bende bu scipti almak isterim.
    Evet her türlü desteği vermekteyim. Satış devam ediyor arkadaşlar.
  • 25-01-2010, 13:02:51
    #48
    - Botların .Dcr (3d) uzantılı oyunları çekme özelliği eklendi.

    - 3d oyunları oynatma özelliği eklendi.
  • 25-01-2010, 15:38:39
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel script eline sağLık
  • 28-01-2010, 13:56:29
    #50
    botlarla ilgili sorun yaşıyorum. çevrimiçi olmana rağmen cevap alamayınca burada görmen daha kolay olur diye buraya yazıyorum. umarım en kısa sürede yardımcı olabilirsin. iyi satışlar.
  • 31-01-2010, 10:32:28
    #51
    pm yolladım msnde görüşelim hacım
  • 31-01-2010, 17:55:12
    #52
    Fatih bey ile anlaşma sağlanmıştır. Bankalarımızın uyuşmaması sebebi ile ücreti yarın EFT ile aktarım yapılacaktır. Kendisine ilgisi için teşekkür ederim...
  • 31-01-2010, 17:58:10
    #53
    admin demoyu görebilirmiyim.
  • 01-02-2010, 20:36:38
    #54
    güzel iş çıkarmışsınız hayırlı satışlar