holycin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar genelde scriptin asp olduğunu öğrenince geri çekiliyolar.
Ancak aspnin sizin açınızdan hiç bir dezavantajı yoktur arkadaşlar. Sadece windows hosting ayarlasanız yeterlidir.
83
●8.464