• 09-02-2010, 02:30:44
    #91
    pm attım bende alabilir miyim ben de alabilir miyim ?
  • 09-02-2010, 18:10:12
    #92
    Bende ücretli olan için ve phpmelodye uyarlayabilirmisin fiyat ve yapabilirsen p.m. alayım
  • 11-02-2010, 00:12:34
    #93
    Teşkkürler +
  • 11-02-2010, 00:37:34
    #94
    Üyeliği durduruldu
    pm yolladım bakalım bana da düşecek mi bi tane
  • 11-02-2010, 00:49:55
    #95
    bana da gönderir misin?
  • 11-02-2010, 12:46:40
    #96
    çok güzelmiş bende tadına bakmak isterdim hakkımı kaybetmediysem :/ elinize sağlık çok kullanışlı bir çalışma..

    pm gönderdik bi umut..hadi hayırlısı
  • 12-02-2010, 01:00:24
    #97
    Üyeliği durduruldu
    süper olmuş hocam eline sağlık
    hemen kullanmaya başladım
    teşekkürler
  • 12-02-2010, 18:57:13
    #98
    çok teşekkür ederim çok iyi bir bot olmuş.başarılar.
  • 12-02-2010, 18:59:01
    #99
    Abicim döktürmüşsün eline sağlık.