• 26-01-2010, 18:20:31
    #82
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilir miyim
  • 27-01-2010, 01:23:47
    #83
    pm gönderdim cevap bekliyorum
  • 28-01-2010, 06:06:05
    #84
    wordprese bi vidyo temasi kurun gerisi gelir bu botla=)

    youtube botu ve izlesene.com botuda yapilirsa bot sektorunde yeni bir cigir acilir

    kutluyorum kendisini..
  • 31-01-2010, 20:17:15
    #85
    Çok anlayışlı arkadaş güzel bir çalışma teşekkürler
  • 03-02-2010, 16:04:38
    #86
    hocam pm attım. lisansı gönderir misiniz?
  • 03-02-2010, 21:15:50
    #87
    çok güzel olmuş hocam ellerine sağlık. Etiket sisteminide eklerseniz daha da güzel olacak. herkese tavsiye ederim...
  • 08-02-2010, 17:59:55
    #88
    Üyeliği durduruldu
    Lisansa Gerek Varsa Lisansı Pm Atarmısın?
  • 08-02-2010, 19:45:40
    #89
    Pm attım.
  • 08-02-2010, 22:21:43
    #90
    Bot çok güzel olmuş, çalışıyor. Bot ve yardımların için teşekkürler