mrb v8 kullanıcıları.
1 aydan az v8 lisansı kullandım sonra index almadığı için almıycağını düşündüğüm için lisanlarımı sattım
sonradan baktımki google yavaş yavaş indexliyor 15 bin video vardı sitemde 91 index almış az önce. sitemin eskiden 11 indexi vardı.
baya v8 kullanıcısı var kafamda bazı sorular var
hit alan varmı ?
aynı sorunlar devam ediyormu ?
dizi botu eklendimi patche ?
videolara part sistemi eklendimi ?
fazla bot eklendimi patch 2'ye ?
indexleri çabuk indexlenen varmı ?
kısacası v8'den memnunmusunuz
ben az kullansamda biraz memnun kaldım tabi bazı hataları vs şeyler hariç.
patch'de hatalar giderildimi arkadaşlar
tekrar lisans almayı düşünüyorum ama indexleme sorunu hala varmı bilmiyorum
birde seo optimi yaptıran arkadaşlar v8'e hit geliyormu seo optimi yapıldıktan sonra.
V8'den Memnunmusunuz
evet memnunum
hayır memnun değilim
eksiklikler var
kararsızım
