Anket V8'den Memnunmusunuz
Toplam Katılımcı Sayısı: 53
V8'den Memnunmusunuz
evet memnunum
%20,75 (11 Oy)
hayır memnun değilim
%37,74 (20 Oy)
eksiklikler var
%18,87 (10 Oy)
kararsızım
%22,64 (12 Oy)
  • 19-11-2009, 23:21:47
    #1
    mrb v8 kullanıcıları.

    1 aydan az v8 lisansı kullandım sonra index almadığı için almıycağını düşündüğüm için lisanlarımı sattım

    sonradan baktımki google yavaş yavaş indexliyor 15 bin video vardı sitemde 91 index almış az önce. sitemin eskiden 11 indexi vardı.


    baya v8 kullanıcısı var kafamda bazı sorular var

    hit alan varmı ?

    aynı sorunlar devam ediyormu ?

    dizi botu eklendimi patche ?

    videolara part sistemi eklendimi ?

    fazla bot eklendimi patch 2'ye ?

    indexleri çabuk indexlenen varmı ?

    kısacası v8'den memnunmusunuz

    ben az kullansamda biraz memnun kaldım tabi bazı hataları vs şeyler hariç.


    patch'de hatalar giderildimi arkadaşlar



    tekrar lisans almayı düşünüyorum ama indexleme sorunu hala varmı bilmiyorum


    birde seo optimi yaptıran arkadaşlar v8'e hit geliyormu seo optimi yapıldıktan sonra.
  • 19-11-2009, 23:58:59
    #2
    yorum yapacak olan yokmu arkadaşlar
  • 20-11-2009, 00:11:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    patch i daha almadım. Hitler çok düşük google nerdeyse hiç hit almıyor. Çok sorunları var maalesef
  • 20-11-2009, 00:11:42
    #4
    Ben 1 aydır değildim ama patch 2 çıkınca memnun olacağımı umuyorum,sebebi ise Serkay v8 i çıkarırken aceleyle çıkardığı için eksik bıraktı bazı yerlerini ve patch 2 de tamamlamış olarak piyasaya sundu.
    Ve ilerki günlerde v8 den memnun olacağımı umuyorum.

    Saygılar...
  • 20-11-2009, 00:14:45
    #5
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    patch i daha almadım. Hitler çok düşük google nerdeyse hiç hit almıyor. Çok sorunları var maalesef
    seo optimasyon yaptırdınmı
  • 20-11-2009, 00:15:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Evet, yaptırdım.
  • 20-11-2009, 00:17:15
    #7
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, yaptırdım.
    hit varmı peki
  • 20-11-2009, 00:18:31
    #8
    İndex sorunu varda 15 bin video eklemişsen o siteden umudu kes
  • 20-11-2009, 00:19:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hepburada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hit varmı peki
    ortada hit falan yok

    sitede 300-350 video var.

    Hitler maksimum 30-40 kişi