v8 kullanıcıları memnunmusunuz ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
v8 kullanıcıları memnunmusunuz ?
29
●
1.764
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
v8 kullanıcıları memnunmusunuz ?
1
2
3
4
Anket
V8'den Memnunmusunuz
Toplam Katılımcı Sayısı:
53
V8'den Memnunmusunuz
evet memnunum
%20,75 (11 Oy)
hayır memnun değilim
%37,74 (20 Oy)
eksiklikler var
%18,87 (10 Oy)
kararsızım
%22,64 (12 Oy)
20-11-2009, 02:45:14
#28
kuaza
Üyeliği durduruldu
herseyi tema yada scriptten beklememek gerek, birazda akilli olup, seodan da azcik anlamaniz gerek
20-11-2009, 02:45:34
#29
Cokonella
Üyeliği durduruldu
seyyartech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
inşallah her şeyy gönlünüz ce olurr kardeşlerimm allah yolunuzuu açık etsinn
Merhaba dünyalı, biz dostuz
20-11-2009, 06:14:09
#30
Bilal_erturk
Üyeliği durduruldu
önemli olan tek şey özgünlük vermeniz birazda backlink almaniz etiket e gelince iindexledikçe az az çekmenizi tavsiye ederim videolarda ayni şekilde az az
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler