• 03-11-2009, 16:43:21
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sorun düzeltilirse iyi olur demo görünmüor şuan..
  • 04-11-2009, 00:35:54
    #20
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar şu an demoda sorun yok. net kafeden takıldığım için kafe pclerini bilirsiniz ftpden bulaşmış olmalı.
    bir kişiye daha satıldı düşmez her zaman bu fiyata bu script acele etmenizde fayda var
  • 04-11-2009, 01:10:52
    #21
    virüs mü satıyorsunuz ne demek ftp den cafe den bulaşmıştır.
    temizleyin ve lütfen sonra satışa devam edin, kimsenin canının yanmasına araclık etmiş olmazsınız böylece...
  • 04-11-2009, 17:59:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    virüs mü satıyorsunuz ne demek ftp den cafe den bulaşmıştır.
    temizleyin ve lütfen sonra satışa devam edin, kimsenin canının yanmasına araclık etmiş olmazsınız böylece...
    Katılıyorum..
  • 04-11-2009, 18:11:36
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum..

    arkadaş internet'ten girdigini ve dosyalari internet cafeden attığını söylemiş.
    ve temizlemeye çalışmakta ayıca abartmaya gerek yok demo görmek isteyenler www(.)oyun alem(.)com adresini ziyaret edebilirsiniz.
  • 05-11-2009, 00:17:41
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ilk sayfaya yeni demo ekledim
    varsa gereksiz mesaj fantaziniz pmyi kullanın
    satış devam ediyor arkadaşlar
  • 05-11-2009, 01:36:25
    #25
    Üyeliği durduruldu
    deathware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş internet'ten girdigini ve dosyalari internet cafeden attığını söylemiş.
    ve temizlemeye çalışmakta ayıca abartmaya gerek yok demo görmek isteyenler www(.)oyun alem(.)com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    Sana birşey söyleyen oldumu ? Senmi Satıyorsun ? Herşeye atlama sana soran olmadı! adam cevap verecekse verir zaten. senin avukatlık yapmana gerek yok.

    Sadece bunun bu şekilde olmasının doğru olmadını belirtmiş arkadaş bende katılıyorum diye belirttim.

    Sizin tatmin duygularınız başka ise mesajımı başka anlamış olmanız normal.
    Issırmanıza gerek yoktu. İnsan gibi sorun giderildi yazabilirdiniz..

    Gereksiz mesaj olarak algılanan mesaj uyarı mesajıydı sadece.

    Hayırlı Satışlar.
    (Cevap yazmayın cevabınıza ihtiyaç yok işinize bakın bulaşmayın!)
  • 05-11-2009, 19:51:03
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Satışlar.
    teşekkürler.

    satış tüm hızıyla devam ediyor arkadaşlar. yakında yeni botlar ücretsiz olarak gelecek
  • 05-11-2009, 22:24:05
    #27
    scriptin yeni versiyonu gelecekmi ?

    gelecekse ne gibi yenilikler olacak, bu versiyonuyla uyumlu olacakmı ?