arkadaş internet'ten girdigini ve dosyalari internet cafeden attığını söylemiş.
ve temizlemeye çalışmakta ayıca abartmaya gerek yok demo görmek isteyenler www(.)oyun alem(.)com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Sana birşey söyleyen oldumu ? Senmi Satıyorsun ? Herşeye atlama sana soran olmadı! adam cevap verecekse verir zaten. senin avukatlık yapmana gerek yok.
Sadece bunun bu şekilde olmasının doğru olmadını belirtmiş arkadaş bende katılıyorum diye belirttim.
Sizin tatmin duygularınız başka ise mesajımı başka anlamış olmanız normal.
Issırmanıza gerek yoktu. İnsan gibi sorun giderildi yazabilirdiniz..
Gereksiz mesaj olarak algılanan mesaj uyarı mesajıydı sadece.
Hayırlı Satışlar.
(
Cevap yazmayın cevabınıza ihtiyaç yok işinize bakın bulaşmayın!)