• 02-11-2009, 23:33:47
    #10
    tek kelimeyle harika tasarım tek sorun asp olması oda sorun edilmemeli cunku mukemmel bı gorselliğe sahip
  • 03-11-2009, 17:57:07
    #11
    @WebMad yorumunuz için teşekkürler , asp olması başta kötüde göze gelse kaliteli kodlama ile sorunsuz olarak scriptin çalışacağını düşünüyorum.

    Ayrıca şuradaki linkten kampanyamızda görebilirsiniz : https://www.r10.net/script-satisi/491...-kampanya.html
  • 03-11-2009, 18:01:15
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    php olsa idi düşünürdüm ama asp scripte hiç yanaşamıyorum nedense

    Bu arada çalışmanız başarılı. Hayırlı satışlar..
  • 03-11-2009, 18:07:46
    #13
    Farklı bır tasarım yaptırma şansımız varmı ? ve ayrıca url'leri .html olarak yapma şansımız varmı ? bilgi alabilir miyim almak istiyorum da.
  • 03-11-2009, 20:11:32
    #14
    ücretsiz versiyonunu kullanmıştım cok memnun kaldım güzel script hayırlı satışlar
  • 03-11-2009, 20:38:13
    #15
    tasarım değilde temanın renkleri değişebilir yazı ve resim renkleri yani birde sadece forumda seo bulunuyor farklı sayfalara yapan olursa yapar tabi ama yapılmış yok .html şeklinde sadece forumda var