@WebMad yorumunuz için teşekkürler , asp olması başta kötüde göze gelse kaliteli kodlama ile sorunsuz olarak scriptin çalışacağını düşünüyorum.

Ayrıca şuradaki linkten kampanyamızda görebilirsiniz : https://www.r10.net/script-satisi/491...-kampanya.html