R10'da Satış Yapın! Tüm haklarıyla satılık scriptler
6
●286
- 25-11-2025, 09:49:34Merhabalar, tümü bize aittir. Fiyatların uygun tutulma sebebi nakit sıkışıklığı olmasıdır. Her biri birkaç defa satıldı. Devir edildikten sonra satışa devam etmeyeceğim, satın alan dilediği gibi satacakgsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2025, 09:53:48Bizim satışını yaptığımız herhangi bir scriptte böyle bir durum söz konusu olmaz. Kodlayıcı biziz.gsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı hak yer kişiler böyle şeyler yapabiliyor.
