gsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatırlamıyorum maalesef. Mesaj kutusu sürekli dolduğu için siliyorum. Okuyunca aklıma geldi yazayım dedim.
Bizim satışını yaptığımız herhangi bir scriptte böyle bir durum söz konusu olmaz. Kodlayıcı biziz.
Bazı hak yer kişiler böyle şeyler yapabiliyor.