• 25-11-2025, 09:48:20
    #2
    Titu yazılımalrını yapan sizmisiniz?
  • 25-11-2025, 09:49:34
    #3
    Kurumsal Üye
    gsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Titu yazılımalrını yapan sizmisiniz?
    Merhabalar, tümü bize aittir. Fiyatların uygun tutulma sebebi nakit sıkışıklığı olmasıdır. Her biri birkaç defa satıldı. Devir edildikten sonra satışa devam etmeyeceğim, satın alan dilediği gibi satacak
  • 25-11-2025, 09:50:49
    #4
    Titu smm ydı sanırıım R10 aldım ama kimden aldığımı hatırlamıyorum şuan içinde virüs vardı.
  • 25-11-2025, 09:51:41
    #5
    Kurumsal Üye
    gsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Titu smm ydı sanırıım R10 aldım ama kimden aldığımı hatırlamıyorum şuan içinde virüs vardı.
    Kimden aldığınızı PM atar mısınız?
  • 25-11-2025, 09:52:49
    #6
    Hatırlamıyorum maalesef. Mesaj kutusu sürekli dolduğu için siliyorum. Okuyunca aklıma geldi yazayım dedim.
  • 25-11-2025, 09:53:48
    #7
    Kurumsal Üye
    gsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırlamıyorum maalesef. Mesaj kutusu sürekli dolduğu için siliyorum. Okuyunca aklıma geldi yazayım dedim.
    Bizim satışını yaptığımız herhangi bir scriptte böyle bir durum söz konusu olmaz. Kodlayıcı biziz.
    Bazı hak yer kişiler böyle şeyler yapabiliyor.