• 17-12-2009, 17:57:11
    Gönderildi.


    V2 demosu yok arkadaşlar, v2 için demo istemeyiniz.
  • 18-12-2009, 10:44:59
    V2 'nin satışa çıkmasına 1 hafta gibi bir süre kaldı. Kodlamalar ve diğer çalışmalar halen devam ediyor. Tasarım yönünden hem site tasarımını , hemde admin paneli tasarımını çok beğeneceğinize eminim. Bir kaç arkadaşa gösterdim ve yorumler gerçekten güzeldi.

    Eğer script' i herkesten bir kaç günde olsa daha erken almak isteyenler varsa, onlar için %20 indirimli bir sipariş almayı düşünüyorum. Sadece 5 kişi'ye bugün ödeme yapmalarına karşın, script satışa çıkmadan 1-2 gün önce ve %20 indirimli olarak verilecek.+ olarak bir kaç da hediyemiz olacak. ( Link vs. )

    Bugün ödeme geçip scriptte bir kaç güne ulaşmak isteyenler [ mg-web ] ile iletişim kursunlar. Sadece bugün için geçerlidir. Bugün yapılmaz ise, script haftaya normal satış konusu üzerinden sunulacaktır.

    İyi günler.
  • 18-12-2009, 11:05:37
    Almayı düşünenler benimle iletişime geçip, özelliklerini ve bir kaç ss'ini görebilirler.
  • 20-12-2009, 16:55:37
    v2 çift lisans mı 80 lira tek lisansmı 80 lira
  • 20-12-2009, 18:55:51
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v2 çift lisans mı 80 lira tek lisansmı 80 lira
    Tek lisans tabikide
  • 21-12-2009, 03:26:03
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v2 çift lisans mı 80 lira tek lisansmı 80 lira
    V2 tek lisans ve çift lisans fiyatları script satışa çıktığı zaman açıklanacaktır. Bu sadece bir sorunun yanıtını bulmak için denediğimiz bişeydi.

    Haftaya script satış konusu açılacak ve satışlarımız başlayacaktır. Script'in ss lerini görenler, bilenler gerekli yorumları yaptılar zaten bize. Aldığımız tepkiler çok çok olumlu şekilde. Sizlerde scripti gördükten ve denedikten sonra umarım bu şekilde yorumlar atarsınız konuya : )

    İyi geceler.
  • 21-12-2009, 18:43:00
    pm alabilirmiyim
  • 22-12-2009, 02:04:02
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    msn ekledim yarın alıyorum, ücreti attığımda msj atarım hocam. + önce hesap no vermeniz lazım msnde olurum yarın.
  • 22-12-2009, 12:38:44
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    hocam ne zaman online olacaksınız