V2 'nin satışa çıkmasına 1 hafta gibi bir süre kaldı. Kodlamalar ve diğer çalışmalar halen devam ediyor. Tasarım yönünden hem site tasarımını , hemde admin paneli tasarımını çok beğeneceğinize eminim. Bir kaç arkadaşa gösterdim ve yorumler gerçekten güzeldi.
Eğer script' i herkesten bir kaç günde olsa daha erken almak isteyenler varsa, onlar için %20 indirimli bir sipariş almayı düşünüyorum. Sadece 5 kişi'ye bugün ödeme yapmalarına karşın, script satışa çıkmadan 1-2 gün önce ve %20 indirimli olarak verilecek.+ olarak bir kaç da hediyemiz olacak. ( Link vs. )
Bugün ödeme geçip scriptte bir kaç güne ulaşmak isteyenler [
mg-web ] ile iletişim kursunlar. Sadece bugün için geçerlidir. Bugün yapılmaz ise, script haftaya normal satış konusu üzerinden sunulacaktır.
İyi günler.