• 02-07-2009, 22:18:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar Sehir disina cikacak olmamdan hazirlik asamasinda oldugum oyun scriptini satiyorum daha lisansini da kullanmadim
    Almak isteyen olursa PM atabilir.
    190 tl ye vermeyi dusunuyorum...
  • 02-07-2009, 23:24:21
    #2
    Misafir
    script asp ise pm ala bilirmiyim
  • 03-07-2009, 09:43:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Script php dir.
    demosu : Portakal Oyun Scripti
    özellikler : OyunScriptleri - Script Özellikleri
    Kendi Lisans hakkımı ve scripti satiyorum herhangi bir domainde kullanmadım.
  • 03-07-2009, 09:52:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ne kadar istiyorsun lisansa domain kuruldumu ?
  • 03-07-2009, 09:58:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hic kulllanmadim daha scripti bile indirmedim
    190 a vereceğim
  • 03-07-2009, 12:29:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yokmu isteuen oyun scripti
  • 03-07-2009, 12:45:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/sikayetim-var/404...ayetciyim.html

    bu konudan sonra biraz zor satarsın gibime geliyor
  • 09-07-2009, 08:58:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yokmu oyun scripti isteyen