Arkadaslar Sehir disina cikacak olmamdan hazirlik asamasinda oldugum oyun scriptini satiyorum daha lisansini da kullanmadim
Almak isteyen olursa PM atabilir.
190 tl ye vermeyi dusunuyorum...
Portakal Oyun Scripti ve Kullanmadigim Lisansimi Satiyorum...
7
●673
- 03-07-2009, 09:43:29Üyeliği durdurulduScript php dir.
demosu : Portakal Oyun Scripti
özellikler : OyunScriptleri - Script Özellikleri
Kendi Lisans hakkımı ve scripti satiyorum herhangi bir domainde kullanmadım. - 03-07-2009, 12:45:37Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/sikayetim-var/404...ayetciyim.html
bu konudan sonra biraz zor satarsın gibime geliyor
