Konu
Portakal Oyun Scripti ve Kullanmadigim Lisansimi Satiyorum...
02-07-2009, 22:18:24
#1
noyann
Üyeliği durduruldu
Arkadaslar Sehir disina cikacak olmamdan hazirlik asamasinda oldugum oyun scriptini satiyorum daha lisansini da kullanmadim
Almak isteyen olursa PM atabilir.
190 tl ye vermeyi dusunuyorum...