Arkadaslar Sehir disina cikacak olmamdan hazirlik asamasinda oldugum oyun scriptini satiyorum daha lisansini da kullanmadim
Almak isteyen olursa PM atabilir.
190 tl ye vermeyi dusunuyorum...