Blogspot Siteye Bot Yazdırılacak (Bot Yazan Aranıyor)
17
●1.810
- 19-06-2009, 18:56:08Mail ile felan değil,
Bloggerda her blogun bir idsi vardır, bu idyi yeni yazı ekleme butonuna tıkladığınızda görebilirsiniz, örneğin ; http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3390201332169288686
Bu idyi kullanarak bot sistemi yapılabiliyor,
OLCAYTO85, çok kısa sürede 50 adet içeriği art arda girdiğin zaman spam engeline yani kelime doğrulaması sistemine geçiş yapıyor
- 19-06-2009, 19:07:26Üyeliği durdurulduKullanıcı ismi ve parolayı durumu nasıl olacak peki ?MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2009, 19:09:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
budur tabi xml şeklinde veri aktarılıyor .
botu blogspota koyacak değiliz tabi bot başka bir domain altında olsa da oluyor..
dogrulama aşılabilir olmadı ip değişir proxy vs vs bişiler yapılır
dogrulama nasıl mı aşılır
sdemirkeser e sorun prof olan o
- 20-06-2009, 02:09:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İD numaranızı yazdıktan sonra bloggera giriş mailiniz ve şifrenizle konuları çekiyorsunuz.
50 konu meselesine gelince ise onu da farklı hesaplarla halledebiliyorsunuz.konuları diğer blogspotlara çektikten sonra belirli bir sayıya geldiğinde ana bloga ayarlar kısmından içeri aktar diyorsunuz.günlük 1000-2000 konuyu tek bloga böyle yaparak ekleyebilirsiniz.
sdemirkeser e sorun prof olan o