• 19-06-2009, 18:21:59
    #10
    bende ilk defa duydum ama düşününce sonuçta hesabın login bilgileri olduktan sonra başka serverda olan bir bot ile konu eklenebilir, yani düz mantık gittim haksızmıyım ?
  • 19-06-2009, 18:36:57
    #11
    SST
    Üyeliği durduruldu
    Ancak mail yollama yöntemi ile çekersiniz konuyu. Öyle mysql bağlantısı ile falan olmaz. Biliyorsunuz blogger'da mail ile yazı yayınlayabiliyorsunuz.

    Kurarsın yazılımı çeker, mail atar yayına girer.
  • 19-06-2009, 18:56:08
    #12
    Mail ile felan değil,
    Bloggerda her blogun bir idsi vardır, bu idyi yeni yazı ekleme butonuna tıkladığınızda görebilirsiniz, örneğin ; http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3390201332169288686
    Bu idyi kullanarak bot sistemi yapılabiliyor,
    OLCAYTO85, çok kısa sürede 50 adet içeriği art arda girdiğin zaman spam engeline yani kelime doğrulaması sistemine geçiş yapıyor
  • 19-06-2009, 19:07:26
    #13
    SST
    Üyeliği durduruldu
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail ile felan değil,
    Bloggerda her blogun bir idsi vardır, bu idyi yeni yazı ekleme butonuna tıkladığınızda görebilirsiniz, örneğin ; http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3390201332169288686
    Bu idyi kullanarak bot sistemi yapılabiliyor,
    OLCAYTO85, çok kısa sürede 50 adet içeriği art arda girdiğin zaman spam engeline yani kelime doğrulaması sistemine geçiş yapıyor
    Kullanıcı ismi ve parolayı durumu nasıl olacak peki ?
  • 19-06-2009, 19:09:41
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail ile felan değil,
    Bloggerda her blogun bir idsi vardır, bu idyi yeni yazı ekleme butonuna tıkladığınızda görebilirsiniz, örneğin ; http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3390201332169288686
    Bu idyi kullanarak bot sistemi yapılabiliyor,
    OLCAYTO85, çok kısa sürede 50 adet içeriği art arda girdiğin zaman spam engeline yani kelime doğrulaması sistemine geçiş yapıyor

    budur tabi xml şeklinde veri aktarılıyor .

    botu blogspota koyacak değiliz tabi bot başka bir domain altında olsa da oluyor..

    dogrulama aşılabilir olmadı ip değişir proxy vs vs bişiler yapılır

    dogrulama nasıl mı aşılır sdemirkeser e sorun prof olan o
  • 20-06-2009, 02:09:20
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İD numaranızı yazdıktan sonra bloggera giriş mailiniz ve şifrenizle konuları çekiyorsunuz.
    50 konu meselesine gelince ise onu da farklı hesaplarla halledebiliyorsunuz.konuları diğer blogspotlara çektikten sonra belirli bir sayıya geldiğinde ana bloga ayarlar kısmından içeri aktar diyorsunuz.günlük 1000-2000 konuyu tek bloga böyle yaparak ekleyebilirsiniz.
  • 20-06-2009, 07:36:45
    #16
    Bunun scriptlerine vs daha önce rastladım,rss linkini verdiğiniz siteden hergün 50 - 50 ekliyordu..
    tabi kendi blogger hesabınızın şifresini ve id'nizide vermelisiniz..
  • 20-06-2009, 09:42:40
    #17
    Biri örnek Verse iyi olur
  • 20-06-2009, 09:48:43
    #18
    yakinda script satisi bolumu blogspot bot satisi basliklariyla dolar, demedi deme ibrahim!