Mail ile felan değil,
Bloggerda her blogun bir idsi vardır, bu idyi yeni yazı ekleme butonuna tıkladığınızda görebilirsiniz, örneğin ;
http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3390201332169288686
Bu idyi kullanarak bot sistemi yapılabiliyor,
OLCAYTO85, çok kısa sürede 50 adet içeriği art arda girdiğin zaman spam engeline yani kelime doğrulaması sistemine geçiş yapıyor
budur tabi xml şeklinde veri aktarılıyor .
botu blogspota koyacak değiliz tabi bot başka bir domain altında olsa da oluyor..
dogrulama aşılabilir olmadı ip değişir proxy vs vs bişiler yapılır
dogrulama nasıl mı aşılır

sdemirkeser e sorun prof olan o