fiyat 10 ytl oldu hadi bakalım video scripti olmayan kalmasın!
ilgine teşekkürler satın almak istiyorum. çok yogun oldugumdan pek forum sitesine giremiyorum.lütfen parayı nereye yatıracam.nasıl alacagım diye bana msn yada e posta adresimle ulaşırsan hemen paranızı internetten yollayacagım saygılarımla
msn veya e posta destek@bilitasarim.com
Birşey sormak istiyorum, Script sizin istediğiniz fiyata istediğiniz kişiye satabilirsiniz ancak bir adet arkadaşa satmışsınız. Belkide daha fazla bilmiyorum, Bu 35TL'den 10 Tl'ye indirim alan arkadaşalara haksızlık olarak algılanabilirmi ?
o arkadaşa sorarak sattım kardeş kendisiyle görüşebilirsiniz.maddi aciliyet nedeniyle yazıp satmayı planlıyordum satış umduğum gibi olmayınca bu yola başvurmak zorunda kaldım tek kişiye o ücrete satıldı zaten kendiside razı bu işten (;
o arkadaşa sorarak sattım kardeş kendisiyle görüşebilirsiniz.maddi aciliyet nedeniyle yazıp satmayı planlıyordum satış umduğum gibi olmayınca bu yola başvurmak zorunda kaldım tek kişiye o ücrete satıldı zaten kendiside razı bu işten (;