Birşey sormak istiyorum, Script sizin istediğiniz fiyata istediğiniz kişiye satabilirsiniz ancak bir adet arkadaşa satmışsınız. Belkide daha fazla bilmiyorum, Bu 35TL'den 10 Tl'ye indirim alan arkadaşalara haksızlık olarak algılanabilirmi ?