• 02-01-2009, 13:32:38
    #64
    pm alabilirmiyim
  • 02-01-2009, 14:31:18
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş Bu Script için HOSTUN Ne özellikleri oLması LAZIM ? Reseller filan yetmez demi..
  • 02-01-2009, 14:33:59
    #66
    demo alayım.
  • 02-01-2009, 15:42:54
    #67
    Üyeliği durduruldu
    PM Alayım ?
  • 02-01-2009, 16:40:12
    #68
    Üyeliği durduruldu
    PM alabiliyirmiyim
  • 02-01-2009, 21:48:35
    #69
    Bot mevcut mu scriptte?
    Evetse, PM alabilir miyim..
  • 02-01-2009, 22:32:55
    #70
    linksis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot mevcut değildir.
    yok yani konuya da yazsa surekli sormaz millet
  • 03-01-2009, 12:17:54
    #71
    pm lütfen...
  • 04-01-2009, 01:40:17
    #72
    pm lütfen