• 30-12-2008, 15:26:53
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Scripte bot varmi ?
  • 30-12-2008, 15:39:28
    #56
    pm alayım.
  • 30-12-2008, 15:51:16
    #57
    pm lütfen
  • 30-12-2008, 18:48:31
    #58
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim lütfen
  • 30-12-2008, 19:00:49
    #59
    pm.
  • 30-12-2008, 19:03:37
    #60
    bot varmı sorusuna bi türlü cevap vermemişsiniz tekrar sorayım bot var mı?
  • 30-12-2008, 19:05:20
    #61
    Bot mevcut değildir.
  • 31-12-2008, 05:22:19
    #62
    Üyeliği durduruldu
    pm almam mümkünmü
  • 02-01-2009, 13:30:30
    #63
    pm alayım