• 01-05-2021, 23:14:03
    #1
    Merhaba,

    Daha önce r10 üzerinden satış haklarını devraldığım sosyal medya paket satış scriptimi aynı şekilde devretme kararı aldım. İlgilendiğimde gerçekten güzel satış yapıyordum.
    Artık pek vakit bulamıyorum. V2 olan temada demo kodlarından dolayı shopier sec ve key girme işini sql den yapıyordum. Admin panelden izin vermiyor. O kodu bulup silebilirsiniz ben uğraşmadım.

    Yazılım: Codeigniter
    Manuel Paket Satış Scriptidir
    2 Farklı Teması Mevcuttur

    Satış Konusu: https://www.r10.net/script-satisi/23...sli-satis.html
    Ücret Talebim: 600TL 400TL
  • 01-05-2021, 23:31:42
    #2
    hayırlı işler abi şimdiden iki tarafa da hayırlı olsun
  • 01-05-2021, 23:57:13
    #3
    yahyadegirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı işler abi şimdiden iki tarafa da hayırlı olsun
    Teşekkürler kardeşim
  • 02-05-2021, 00:11:57
    #4
    Hayırlı satışlar abi 😊
  • 02-05-2021, 14:55:16
    #5
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar abi 😊
    Teşekkürler kardeşim
  • 23-05-2021, 23:09:47
    #6
    Hayırlı satışlar abi üzdün ya mod'dan çıkmışsın
  • 23-05-2021, 23:16:56
    #7
    Ravertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar abi üzdün ya mod'dan çıkmışsın
    Teşekkür ederim