Merhaba,

Daha önce r10 üzerinden satış haklarını devraldığım sosyal medya paket satış scriptimi aynı şekilde devretme kararı aldım. İlgilendiğimde gerçekten güzel satış yapıyordum.
Artık pek vakit bulamıyorum. V2 olan temada demo kodlarından dolayı shopier sec ve key girme işini sql den yapıyordum. Admin panelden izin vermiyor. O kodu bulup silebilirsiniz ben uğraşmadım.

Yazılım: Codeigniter
Manuel Paket Satış Scriptidir
2 Farklı Teması Mevcuttur

Satış Konusu: https://www.r10.net/script-satisi/23...sli-satis.html
Ücret Talebim: 600TL 400TL