• 26-10-2008, 21:22:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaş yardımcı oldu aldım bir tane güvenilir biri kurduğumda yayınlayacağım site adresimi burada soran arkadaşlarolacaktır mutlaka
  • 26-10-2008, 21:27:43
    #11
    Bu site benim hatırladığım kadarı ile domain + script(sizden başkasına satılmıycaktı) satıştaydı fiyat olarakta 4500 ytl istenildi.Fakat şimdi adamlar siteyi satamayınca tek bşına scp i çoklu satmayı yeğlemişler.İnşallah satarlar istedikleri kadarda.
    Gerçekten de geniş kapsamlı bir portal olmuş fakat linkler arası geçişler çok yavaş acaba hosttan mı kaynaklanıyor.?
  • 26-10-2008, 21:32:32
    #12
    fuzinnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu site benim hatırladığım kadarı ile domain + script(sizden başkasına satılmıycaktı) satıştaydı fiyat olarakta 4500 ytl istenildi.Fakat şimdi adamlar siteyi satamayınca tek bşına scp i çoklu satmayı yeğlemişler.İnşallah satarlar istedikleri kadarda.
    Gerçekten de geniş kapsamlı bir portal olmuş fakat linkler arası geçişler çok yavaş acaba hosttan mı kaynaklanıyor.?
    evet normalde öyle idi ama karar değişti script değerlendiriliyor bu arada saldırı malum çekemeyenlerden dolayı yavaşlama söz konusu
    + script domain satılsaydı scripti satma hakkımız vardı bunuda o konuda söylemiştik ama script sadece ona özel kımsede olmayacak ise 6 k demiştik konuyu iyi okumamıssınız sanırım
    çünki scripti 4.500 k ya satılsaydı komple ona verilseydi bu kişide zaten scripti satar parasını cıkarırdı
  • 26-10-2008, 21:38:22
    #13
    ya varya ben bu insanları anlamıyorum.neden saldırıyorlar ki? hayır normal bir site olsa çekemez saldırdı yada başka bir sebebi vardır filan dicem de sonuçta bu bir demo adresi !!! ya havlee....
  • 26-10-2008, 22:19:09
    #14
    Keşke Php olsaydı
  • 26-10-2008, 22:30:05
    #15
    Elinize sağlık Çok güzel olmuş Hayırlı satışlar.
  • 26-10-2008, 22:30:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    asp olması sorun olur mu alamıyorum herkes almış başını keşke php olsaydı lafını diyip duruyor profesyonel bir iş yapılacaksa asp olmalı zaten..
  • 26-10-2008, 23:13:28
    #17
    asp tam benim işime yarayacak bir script, çok başarılı gözüküyor.. pm ile geri dönerseniz sevinirim.
  • 27-10-2008, 01:24:57
    #18
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp tam benim işime yarayacak bir script, çok başarılı gözüküyor.. pm ile geri dönerseniz sevinirim.
    pm yollandı güzel mesajlarınız için teşekkürler.