• 26-10-2008, 14:28:14
    #46
    20 $ paypal karşılığı da satış yapılmaktadır. Bot toplamda 1 kişiye satıldı.
  • 26-10-2008, 16:20:50
    #47
    Pm alabilirmıyım?
  • 26-10-2008, 22:30:08
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim bende
  • 26-10-2008, 23:45:23
    #49
    Üyeliği durduruldu
    hala alan olmadıysa
    ben alabilirm
    ama şimdi bir sürü vb forumdan mı çekiyor tek forumdan mı çekiyor sonra üye girişi yapıyor mu ? yani konuyu çektik linkleri görmek için linke tıklayın gibi yazılar çıkmasın
  • 27-10-2008, 20:43:04
    #50
    Üye girişi yapıyor bot, merak etmeyin.

    PMler gönderildi.
  • 28-10-2008, 21:35:07
    #51
    Üyeliği durduruldu
    selam demo pm ile alabilirmiyim
  • 28-10-2008, 23:06:33
    #52
    PM gönderildi.
  • 28-10-2008, 23:08:33
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Bilgileri ve demoyu ayrıntılı p.m alabilirmiyim. Üye girişi yaparak alabiliyor dimi. Birde [font] gibi kodları tam alması lazım. Vbulletin Editöründeki Renk,Yazı tipi resim gibi kodları yani.
  • 29-10-2008, 06:27:03
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir demo alabilirmiyim ...