hala alan olmadıysa
ben alabilirm
ama şimdi bir sürü vb forumdan mı çekiyor tek forumdan mı çekiyor sonra üye girişi yapıyor mu ? yani konuyu çektik linkleri görmek için linke tıklayın gibi yazılar çıkmasın
Bilgileri ve demoyu ayrıntılı p.m alabilirmiyim. Üye girişi yaparak alabiliyor dimi. Birde [font] gibi kodları tam alması lazım. Vbulletin Editöründeki Renk,Yazı tipi resim gibi kodları yani.