Konu
Vbulletin botu satılıktır, 75 YTL.
26-10-2008, 23:45:23
#49
forumbeta
Üyeliği durduruldu
hala alan olmadıysa
ben alabilirm
ama şimdi bir sürü vb forumdan mı çekiyor tek forumdan mı çekiyor sonra üye girişi yapıyor mu ? yani konuyu çektik linkleri görmek için linke tıklayın gibi yazılar çıkmasın